ارتش گوگل با تمام قوا در اختیار سئو معنایی

رو بهتره به در لفافه سخن گفتن تشبیه کنیم. شاید هم یه جور ایهام باشه تا گوگل متوجه منظور دورتر از موضوع شه. هر چیزی که اسمش رو بذارین اهمیتی نداره؛ مهم اینه که گوگل به واسطه امروز عالی متوجه می شه وقتی زیرو رو کردن و گشتن های واژه ایران در هفته بیشتر شده یعنی اهمیت هدف دار ایران بیشتر شده و یا کاربران به ایران علاقمند هستن. وقتی اسم یه هدفون رو در اینترنت جستجو می کنین گوگل می دونه به احتمال زیاد قصد خرید یه هدفون جدید دارین و پس بهترین فروشگاه اینترنتی رو به شما معرفی می کنه.
همونجوریکه می ببینن این روزا ارتش گوگل با تموم قوا در اختیار قرار گرفته تا کاربران به اون چه هدف اصلیشون از جستجوئه سریع تر برسن.

پایه کار گوگل در سئو معنایی

هر جستاری که در گوگل صورت میگیره تبدیل به علامت سوال می شه. در طول سالای متمادی روش هدف دارای گوگل دائم عوض شده؛ اما اهمیتی که گوگل واسه کاربران قائل شده بازم پابرجا هستش.
کلمات کلیدی بازم اهمیت دارن
معنیش این نیس که کلمات کلیدی قدیمی رو کنار بذاریم؛ بلکه باید در به کار گیری و هدایت اونا حساسیت بیشتر به خرج داد. به این معنا که در گوگل باید به خواست مشتری یا خواننده نزدیک و نزدیک تر شه. از یافته های این راه و روش نبود تکرار همیشگی کلمات کلیدی واسه دیده شدن در گوگله. گوگل هم عوضش از راه های جدید دیگری خواسته کاربر رو در مطالب شما جستجو می کنه. مثلا:
معرفی نه فقط تعداد محدودی کلید واژه بلکه تعداد بیش تری از کلید واژه های مربوط به یه مطلب.
ساخت کل ثانویه از کلمات کلیدی: در این روش علاوه بر کلمات کلیدی کانونی تعداد بیش تری از کلمات در مطلب هدف قرار می گیرن تا به گوگل نشون بدیم می تونه واسه موضوعات متفرقه هم روی مطلب ما حساب کنه.
فرق سئو معنایی با روشای عادی قبلی
گوگل در طیف خیلی از عوامل رو در نظر میگیره. حتی زیرو رو کردن و گشتن های قبلی کاربر هم در نمایش یافته های دخالت دارن. گوگل با این روش به شناخت نسبی از کاربری می رسه که در طول مدت زمان مشخصی زیرو رو کردن و گشتن های مشابهی داشته. رفتار هوشمندانه گوگل در یعنی در نظر گرفتن تموم مبحثا یا کوئریا. سئو معنایی نمونه روشن توجه به هوش مصنوعی در عملیاته. هم اینکه نشون میده گوگل هم به هوش مصنوعی یا یادگیری ماشینی بیشتر از قبل اهمیت میده و ارتش خود رو با تموم قوا در اختیار قرار داده.