رسانه های اجتماعی و استخدام دانش آموزان: راهنمای تاکتیکی

طبق تحقیقات مرکز تحقیقات پیو ، ۷ از ۱۰ نفر در آمریکا از رسانه های اجتماعی واسه رابطه ، درگیری با محتوا ، به اشتراک گذاری اطلاعات و واسه سرگرمی استفاده می کنن.

با اینجور استفاده گسترده ، هر موسسه آموزشی که می خواد وارد بازارهای جدید شه و ثبت نام رو انجام بده ، نیاز به حضور آنلاین داره. در حالی که یه سایت واسه اطمینان از حضور یکی از راههاست ، یکی از آسانترین و مؤثرترین راه های رابطه و تأثیرگذاری دانش آموزان حضور و حضور فعال در سکوهای رسانه های اجتماعیه.

دانش آموز

با اینکه ارسال و تبلیغات در رسانه های اجتماعی ممکنه ساده به نظر برسه ، هنر به کار گیری هر بستر به نفع شماس. در این مقاله ، ما به بررسی ۴ شبکه برتر رسانه های اجتماعی می پردازیم و اینکه چیجوری مربیان می تونن از اونا – به شکل ارگانیک و پرداختی – واسه تقویت آگاهی و تبدیل استفاده کنن.

اینستاگرام

با بیشتر از ۸۰۰ میلیون اشتراک فعال ماهانه ، اینستاگرام از زمان راه اندازی اون تنها ۸ سال پیش فاصله زیادی داشته. یه شبکه به اشتراک گذاری عکس ، اینستاگرام به دلیل وجود چشمی خود بازم مخصوصا در میان یه گروه سنی جوون تر رشد می کنه. پس ، چیجوری آموزگاران می تونن از اون واسه جذب دانش آموزان استفاده کنن؟

آلی

ایجاد تصاویر غنی – هنگام ارسال به حساب کاربری اینستاگرام ، چیزی که دانش آموزان میخوان ببینن یه زندگی چیجوریه. عکسایی از نه فقط خود موسسه و ساختمون بلکه جامعه دانشجویی که به اونجا می رن نمایش میده. هم اینکه به مناطق دور و بر و چیزایی که دانشجویان آینده علاقه مند هستن از جمله پارکای طبیعت ، گالریای هنری ، رستوران شلوغ و بارو یا ساختمانایی با علاقه محلی مانند تئاتر یا سینما توجه کنین.

دانشجو

رقابت – مسابقات در اینستاگرام مؤثره. پستایی بسازین که پیروان شما رو تشویق کنه – و با به اشتراک گذاری – طرفداران اونا رو واسه ارسال مطالبی مانند فیلم یا تصاویر مربوط به یه موضوع خاص یا مسئله با فرصتی واسه برنده شدن در چیزی بسازین. این دسترسی شما رو زیاد کرده و باخبر شدن از برند رو زیاد می کنه.

هشتگ – اینستاگرام الگوریتمی چشمی واسه جستجوی هشتگا داره ، پس یکی از اونا رو بسازین که در حافظه بمونه – چیزی باحال یا خنده دار. به کار گیری هشتگ در پستا (۵ تا ۱۰ ملاک خوبیه) به شما کمک می کنه تا اون رو به عنوان چیزی که با موسسه شما در ارتباطه و یه جامعه فعال در دور و بر پستای خود بسازین ، شروع کنین. واسه پیگیری به کار گیری اونا می تونین از وسیله جستجو در اینستاگرام استفاده کنین.

خنده

نمایش دانش آموزان – از این که با دانشجویان خود در اینستاگرام پیروی کنین و درگیر نشید ، نترسین. مانند پستاشون ، وقتی مناسبه و وقتی خبر زیادی (مثلا شغل جدید یا جابجایی) اتفاق ، اعلام نظر کنین و اخبار خود رو با اونا به اشتراک بذارین.

با به کار گیری تصاویر جذاب واسه نشون دادن فارغ التحصیلان ، برگه ای از کتاب دانشگاه Loughborough رو بگیرین.

پرداخت شده

به عنوان یه پلت فرم چشمی ، بهترین راه واسه تبلیغات به کار گیری تصاویر یا فیلمه. با در نظر گرفتن گروه های سنی که بیشترین فعالیت اونا از ۱۸-۴۹ سالگی انجام می شه ، مخاطب واسه معلمی که برنامه های کارشناسی و کارشناسی پیشرفت حرفه ای رو ارائه میده مناسبه. واقعا ، ۶۰ people از مردم می گن که اجناس جدیدی رو روی این سکو کشف می کنن در حالی که ۷۵٪ بعد از بودن اقدام می کنن. با الهام از یه پست

قالبهایی که می تونین انتخاب کنین عبارتند از:

تبلیغات آگهی تصویر – قالب استاندارد آگهی ، اینا به صورت تصاویر واحد تو یه فید ظاهر می شن. این نوع از تبلیغات به دلیل تبلیغاتی که قابل کلیک کردن و جذابیت بیشتری دارن ، پیدا نمی شن.

تبلیغات داستان تصویر – مشابه تبلیغات خوراک اینا واسه تبلیغات استوری اینستاگرامه.

تبلیغات فید ویدیویی / تبلیغات داستان ویدیویی – این آگهیا فیلم به صورت خوراک و Stories هستن و باید واسه هرگونه دارایی ویدیویی با کیفیت بالا که ایجاد کردین استفاده شه.

آگهیای تبلیغاتی چرخ دستی – این فرمت به یه تبلیغ کننده اجازه میده تا یه سری تصاویر رو نشون بده (بیشترین حد ۱۰) که یه کاربر می تونه از راه اون بگردد و واسه نمایش تصاویر با کیفیت بالا عالیه.

تبلیغات داستان بوم – علاوه بر این جدید ، این تبلیغات همهجانبهه که به کاربران امکان میده تجربه VR رو بدست بیارن. یه روش عالی واسه ایجاد مشارکت ، اونا نیاز به یه موسسه واسه سرمایه گذاری در داراییای VR دارن.

سرمایه گذاری

مانند خیلی از سیستم عاملای اینستاگرام به شما امکان میده جنسیتای خاص ، گروه سنی ، چیزهای مورد علاقه ، جاها و چیزای دیگه ای به جز اینا رو هدف بذارین. این تضمین می کنه که تبلیغ شما دقیقاً کسائی رو که می خواین هدف بذارین. هم اینکه مخاطب سفارشی یا ظاهری بوجود میاره و از اطلاعات جمعیتی فیس بوک در تبلیغات استفاده می کنه. نکته اصلی که باید تو یه تبلیغات تبلیغاتی مورد به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین اینه که هدف خود رو بدونین – چیزی که سکو از قبل از هزینه کردن از شما درخواست می کنه. در نظر بگیرین که این کار واسه باخبر شدن از مارک ، رسیدن ، تبدیل یا ترافیک در اول هستش و تبلیغ شما شانس موفقیت بیشتری داره.

صرفه جویی در هزینه ، تبلیغات براساس چندین فاکتوره که واسه یه تبلیغ کننده معلوم نمی شه اما بر اساس یه مدل هزینه واسه هر کلیک و هزینه واسه هر ورداشته. بهترین راه واسه نظارت بر هزینه ها – مخصوصا در شروع وقتی که سیستم عامل رو آزمایش می کنین – تعیین یه برنامه تبلیغاتی ، روش تحویل و تنظیم یکمبلغ پیشنهادی که نمی تونه بودجه شما رو زیادتر از اندازه تحت فشار بذاره.

نکته – اینستاگرام طیف بزرگی از فیلترها و وسایل ویرایش رو ارائه میده که می تونه یه عکس رو برجسته کنه – حتی اونایی که ضعیف نیستن. شما حتی می تونین با تنظیم دیدگاه یا تغییر گرما و اشباع ، عکسای صاف رو زنده کنین.

Facebook

به عنوان رهبر بازار ، فیس بوک ماهانه ۲٫۲ میلیارد کاربر فعال داره. با اینجور دسترسی ، فیس بوک رو به سکوی ایده آل واسه نشون دادن نام تجاری خود و گسترش فعالیتای مربوط به نمونه کارا ، رویدادها یا فارغ التحصیلان خود تبدیل می کنه.

با این حال ، در سالهای گذشته این پلت فرم مدل خود رو تغییر داده تا تعداد پستای نشون داده شده به وسیله مارکا رو کم کنه و عوضش ، پستای ایجاد شده به وسیله پروفایل افراد و مواردی رو که بحث بوجود میاره ، در اولویت بذاره. این باعث می شه که محتوای مارکای ارگانیک از این معنی که شما باید در مورد چیزی که در صفحه شرکت فرستاده میشه ، بیشتر مراقب باشین استفاده کنین. پس ، چیجوری می تونین از اون واسه رابطه با دانش آموزان استفاده کنین؟

خلاق شید – هنگام ارسال در فیس بوک ، درباره مخاطبان خود و اینکه نیازای اونا چیه فکر کنین. به ذهن دانش آموزان آینده نگر ضربه بزنین و چیزی که رو که ممکنه بخوان بدونن در نظر بگیرین. بعد از عناوین خلاق استفاده کنین تا تحولات یا اخبار رو به روشی باحال پیشرفت بدید.

مثلا از دانشگاه هاروارد ، پستی رو که نشون داده شده تحقیقات خود رو به دست آورد ۱٫۶ کیفیت دوست داشتنی به همراه یکی از مارک زوکربرگ با به کار گیری کپی هوشمندانه واسه مشارکت در اختیار داشته باشین.

سؤال مطرح کنین – هنگام ارسال به فید فیس بوک خود ، سؤالاتی رو مطرح کنین که ممکنه دانش آموزان شما جواب این سوال رو بدونن یا بخوان در ادامه پیگیری کنن. ارسال چیزی خیلی راحت به عنوان “مکان موردعلاقه شما واسه تحصیل در XXه؟” مردم رو به اشتراک و تقویت پروفایل پست شما تشویق می کنه.

“ویژگی اول” رو ببینین – ویژگی اضافه شده ۲ سال پیش به کاربران این امکان رو میده تا صفحات مورد نظر خود رو واسه اولین بار در اخبار خود انتخاب کنن. تشویق بازدید کنندگان به صفحه فیسبوک شما به بهتر شدن دسترسی ارگانیک کمک می کنه.

Facebook Live Live رو جستجو کنین – با تعهد به فیلم ، فیس بوک جریان جدیدی ایجاد کرده که فیلم زنده رو نشون میده. مربیان می تونن ویدئوهای زنده بسازن که دانشجویان ، دانشکده ها یا مدارس خود رو از راه مباحث Q&A به نمایش بذارن تا مشارکت رو تحریک کنن.

پرداخت شده

با داشتن بیشتر از ۴ میلیون تبلیغ کننده واسه رقابت با اون ، مربیان باید ازش استفاده کنن تا از اون به عنوان یه کانال مؤثر استفاده کنن.

مهمترین مزیت فیس بوک ، قیمت مناسب اون ، طیف بزرگی از گزینه های هدف گذاری و بستر تحلیلی مؤثره. نکته اصلی استفاده موثر از اون ، برنامه ریزی هر کمپین واسه اطمینان از بهینه سازی تبلیغات شما هستش. شما می تونین این کار رو به وسیله:

قیمت

تعریف مخاطب – با افراد کامل مسلح خواهید دونست که کی در جهت هدف قرار دادن و تقسیم بندی اونا تلاش می کنه تا اونا رو با مناسب ترین محتوا هدف گذاری کنه. این نه فقط به کلیک کردن کمک می کنه بلکه به حفظ یه نمره مناسب در رابطه هم کمک می کنه که تضمین می شه در فیس بوک دیده شه.

ایجاد تصاویری چشم نواز – تصاویر واسه تعامل در Facebook مهم هستن. خلاق شید و تصاویر مختلفی از افراد گرفته تا تصویرگری تا ایزومتریک رو امتحان کنین و ببینین بهترین عملکردها چیه.

از CTAای روشن استفاده کنین – مردم وقت و صبر لازم واسه تبلیغ تبلیغات رو ندارن. مطمئن شین که کلیه CTAا با گزارهای ارزش در رابطه هستن و به زندگی یه شخص می اضافه کردن.

به بالاتر از کلیکها نگاه کنین – همراه با تبدیل رانندگی ، تبلیغات هم اینکه می تونن ارزش خود رو به برند شما اضافه کنن. از اونا واسه رانندگی آگاهی استفاده کنین بلکه با مخاطبان اصلی خود درگیر شید. لایک ، نظر و اشتراک ممکنه معیارهای غرور باشه اما می تونن در تعامل با ارزش باشن.

پیگیری و اندازه گیری – در آخر تبلیغات شما فقط به همون اندازه تعامل دریافتی با تبدیل یا بازدید از اونا با ارزشه. واسه اندازه گیری موفقیت در تبلیغات جور واجور از آزمایش A / B استفاده کنین و از گزارش تبلیغات استفاده کنین تا ببینین چی کار می کنه و گزارشای هفتگی رو ایجاد می کنین که می تونه کارکرد رو ردیابی کنه.

نکته – مطمئن شین که موسسه شما در بخش “انجمنای مدرسه” درج شده چون این باعث می شه دانش آموزان صفحه شما رو پیدا کرده و بعد به اون ملحق شن.

Twitter

طبق یه مطالعه در مجله نوآوری آموزش عالی ، دانشگاه ها در به کار گیری توییتر نتونسته ان بهترین استفاده رو داشته باشن و ممکنه تصاویر “نادرست” از خود تبلیغ کنن. یافته های نشون دهنده اون هستش که در حالی که ۷۹٪ از پستها اطلاعات رو پخش می کنن ، تنها ۱۲٪ تماس واسه پاسخگویی صادر کردن (مثلا retweet) در حالی که تنها ۱۰٪ مستقیماً با یه صدای جیر جیر یا کاربر دیگری درگیر شدن.

از نظر ارگانیکی می تونه فرصتایی رو واسه موارد زیر جفت و جور کنه:

کمک به پذیرشا – زیبایی توییتر از ظرفیت واقعی اون هستش. همونجوری که مارکای پیشرو واسه کمک به مشتریان در پرس و جو از بستر نرم افزاری استفاده می کنن ، می تونه واسه دانشجویانی که به دنبال کمک هستن هم به درد بخور باشه. این که این مربوط به روند پذیرشه یا پرس و جو در مورد یه برنامه ، توییتر می تونه به c کمک کندموسسه ای رو با دانشجویی تشویق کنین.

پیدا کردن صدا – ایجاد مخاطب در توییتر می تونه دانشگاه ها یا دانشکده ها رو در جواب به موضوعاتی که بر بخش آموزش اثر میذاره جواب دهد و درگیر موضوعاتی مهم اجتماعی مانند کمپین #metoo یا تحولات سیاسی باشه. در اصل ، این می تونه صدای مربیان رو صدا کنه.

ارتقا زندگی دانشجویی – به کار گیری مطالب با فرم کوتاه و تصاویر غنی از رسانه می تونه بینشی رو در مورد دانشجویی بودن در موسسه شما بسازه. شامل دانش آموزان یا فارغ التحصیلان در توییت با به کار گیری دسته اونا می تونه درگیری رو درگیر کرده و کارایی مانند اشتراک گذاری واسه بازخورد رو پیشرفت بخشه.

به کار گیری هشتگ – دقیقاً مانند اینستاگرام ، این پلت فرم از هشتگا استفاده می کنه تا جلوه خوبی داشته باشه و با نیروی کافی در پشت یه هشتگ می تونه تا حد روند صعود صعود کنه ، برابر ویروسی یه ویدیوی دریافت یه توییت که به وسیله گروه ها و چشم دیده می شه. سرتاسر جهان.

پرداخت شده

۳ نوع تبلیغات در توییتر هست:

تبلیغ توییت – این توییتهایی با پولیه که در پشت اونا قرار داره تا به مخاطبان گسترده تری برسه. درست مثل توییتهای معمولی ، اونا رو میشه دوست داشت ، بازتوییت کرد و چیزای دیگه ای به جز اینا و فرصتی رو واسه گسترش توییتی جفت و جور می کنه که تعامل محبوب یا محرک رو ثابت کرده.

حسابای تبلیغاتی – یه راه و روش هدف دار ، این کارکرد به شما امکان میده تا حساب خود رو در مقابل مخاطبان منتخب بذارین. ۸۵٪ از مردم فکر می کنند که این نوع آگهی به اونا در کشف مارکای جدید در توییتر کمک کرده.

روندهای تبلیغاتی – این کارکرد به یه برند کمک می کنه تا روندهایی رو ارائه دهد که بیشترین بحث در مورد موضوعات در شبکه س. این مشارکت رو با تبلیغ هشتگ و ایجاد بحث موقع شروع استفاده مردم از اون می بره.

مانند بقیه شبکه های اجتماعی راه اندازی یه کمپین ، رو به جلوه اما باید دارای لیستای هدف دار ، بودجه تنظیم شده ، آزمایش A / B و خلاقیت باحال با گزاره ارزش مشخص و CTA باشه.

نکته – کارتا می تونن در توییتر بسیار موفق باشن چون عملکردهای اضافی مانند پیش نمایش سایت یا نصب برنامه رو ارائه میدن. واقعا ، داده های توییتر به این نتیجه رسیدن که کارتای سایت نسبت به توئیتای تبلیغاتی ۴۳ درصد بالاتر از اندازه تعامل دارن.

Pinterest

با داشتن ۱۷۵ میلیون کاربر فعال ، Pinterest یکی از سریعترین شبکه های اجتماعی در حال رشده. یه جشن چشمی که به مربیان امکان میده پیشنهادات و برنامه های خود رو با به کار گیری تصاویر عالی نمایش بدن. آمار جمعیتی اون بسیار جالبه که ۴۲٪ کاربران زن و گروه های سنی فعال ترین اونا از ۱۸-۶۴ سال تو یه براکت پردرآمد با تحصیلات دانشگاهی (۳۲٪) قرار دارن.

محتوای طول عمر – بر خلاف بیشتر شبکه های اجتماعی ، محتوا رو میشه چندین بار دوباره به اشتراک گذاشت ، برخلاف فیس بوک و توییتر که در اون پستا تحت محتوای جدید گم می شن. به دلیل وجود نشونه گذاری ، میشه ماه ها یا حتی سالها پس از فرستان ، محتوای اون رو پین و دوباره پرینت کرد. این بدون معنیه که محتواهایی که در Pinterest به اشتراک می ذارین می تونه بدون مراجعه دوباره یا تازگی دوباره به سایت شما هدایت شه.

ایجاد تابلوهای هدف دار – نکته باحال در مورد Pinterest اینست که شما می تونین چندین تخته بسازین که نقاط درد خاصی رو تحویل می گیرن. مثلا “فارغ التحصیلان ما” فارغ التحصیلان شاغل در زمینه های جور واجور و یا واسه شرکتای جور واجور هستن ، در حالی که “پردیس پردیس” نشون میده که دانشگاه چیجوریه و امکانات.

تصاویر و توضیحات قابل استفاده – با فرستادن عکس بدون دقیق شدن و فوکوس کردن ویا در زیر عکسهای زیر ، مربی جایی در Pinterest نخواد داشت. نکته اصلی موفقیت اون به کار گیری تصاویر برجسته س که چشم نواز ، باهوش یا خنده داره. علاوه بر این ، توضیحات قوی واسه سئو لازمه ، پس حتماً کلمات کلیدی و هشتگای مربوط رو شناسایی کنین.

دانشگاه ویرجینیا غربی با داشتن ۱۲ تخته ، روش زندگی منطقه رو با دقیق شدن و فوکوس کردن بر کوهنوردی و بیابانهای دور و بر به همراه تصاویر مدرسه قدیمی واسه نشون دادن نهاد خود به نمایش میذاره. نکته اصلی موفقیت اونا طنز و به کار گیری تصاویر چشم نوازه که باعث ایجاد رابطه در منطقه می شه.

پرداخت شده

مانند بقیه شبکه های اجتماعی تبلیغات در Pinterest بسیار ساده س!. نکته مهم شناخت هدف و مخاطب خوده. با انتخاب ۵ نوع مبارزات انتخاباتی ، از اول می خواین از افزایش آگاهی و نصب برنامه استفاده کنین. بعد خیلی راحت یه بودجه رو بطور روزانه یا با کمپین تنظیم کنین و قبل از انتخاب پین ، تبلیغ و پیوند رو پیشنهاد بدید. مانند هر کمپینی ، یافته ها رو نظارت کنین و مایل باشین با نسخه و تصاویر آزمایش کنین تا ببینین چی با مخاطبان شما مؤثره.

پینهای تبلیغی – دقیقاً مشابه پین ​​فرستاده شده ، این بودجه س که شما بودجه رو تعیین می کنین. برخلاف بقیه سیستم عاملا ، وقتی شخصی پین تبلیغاتی رو در Pinterest به اشتراک میذاره ، بیان کننده “تبلیغ شده” رو نشون نمی ده ، پس به عنوان آگهی ارگانیکه تا یه تبلیغ.

پینای تبلیغاتی ویدیویی – مشابه با پین تبلیغاتی ، این فقط یه فیلم t استکلاه تبلیغ می شه اونا در یافته های جستجو ، خبرنامه و در بخش “بیشتر مانند این” ظاهر می شن.

پینای یه ضربه ای – با به کار گیری پینای یه شیر ، کاربرانی که کلیک می کنن مستقیماً به URL تعبیه شده مانند سایت شما منتقل می شن. یادتون باشه که هر کلیک در بودجه شما می شه پس این نکته رو بخاطر بسپار که ممکنه مردم انتظار نداشته باشن اگه به دنبال ساده زوم کردن تصویر هستن ، به صفحه دیگری مراجعه کنن.

پینای تبلیغاتی تبلیغ شده – این نوع آگهیا شامل یه آیکون برنامه و دکمه نصب هستن تا بتونن پینرها رو بدون خارج کردن سیستم عامل از برنامه بارگیری کنن. این مرحله اضافی از مراجعه به فروشگاه اپلیکیشن رو کاهش داده و یادگیری بیشتر و خرید رو راحت تر می کنه.

پینای سینمایی – مشابه تبلیغات پین تبلیغاتی ، این تبلیغات از حرکت استفاده می کنن اما فقط در صورت حرکت کاربر حرکت می کنن. اگه پینر بخواد کل ویدیو رو مشاهده کنه می تونه خیلی راحت کلیک کنه.

نکته: اگه می خواین دریابید که چه تیزهوشون از تخته های شما صرفه جویی می کنن ، URL رو در مرورگر خود برش داده و بذارین: www.pinterest.com/source/www.ociationyourfavesitefaq.com. این به شما کمک می کنه تا دریابید که افراد با چه محتوا و تصویرهایی درگیر هستن.

رسانه های اجتماعی در مورد تعامل با دانشجویان – گذشته و آینده – از پتانسیلای بزرگی بهره مند هستن. با این وجود هر سیستم عامل ممکنه متناسب با نیاز یا مخاطبان شما نباشه ، پس تحقیقات واسه اطمینان از اتلاف وقت یا هزینه در سیستم عاملایی که کار نمی کنن لازمه. علاوه بر این ، ایجاد موارد زیر با کاربران فعال در شبکه های اجتماعی به زمان ، فداکاری و آزمایش نیاز داره.

از یه فرد یا تیم اختصاص داده شده مطمئن شین و به طور مرتب روی سیستم عاملها نظارت داشته و قالبا و پیامای جور واجور رو امتحان کنین تا ببینین چی طنین اندازه. دانش آموزان میخوان بدونن که چه موسساتی می تونه به اونا پیشنهاد دهد ، بلکه چیزی که رو که در اون وای میسته هم هستش. پس بذارین شخصیت برند شما جدا شه و جامعه ای رو در رسانه های اجتماعی بسازه که بتونه به تفاوت نهاد شما از بقیه در بازار کمک کنه.

بروشور

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا

آموزش بروشور برنامه شریک آموزش
وضعیت خط لوله -None-1- سرب جدید ۱۰٪ مشاغل اولیه۱۵٪ تماس با تأسیس ۲۰٪ انتصاب ۳۰٪ سربدار دارای شرایط ۴۰٪ پیگیری قرار ملاقات ۵۰٪ فرم درخواست Sent70٪ فرم درخواست برگشت یافته ۷۵٪ قرارداد آماده شده ۸۰٪ قرارداد ارسال شده۹۰٪ قرارداد برگشتی ۹۵٪ صورتحساب ۱۰۰٪ پرداخت شده Lost0٪ Duplicate0٪ سرب دارای شرایط Out0٪ برگشت شده به B2C0٪ برگشت شده به تیم شرکت ۰٪ برگشت شده به بقیه بخشا ۰٪ Non Contactable0٪ دارای شرایط (زیر شریک زندگی) ۰٪ به تعویق افتاده ۰٪ Ignite0٪ تحقیق (فقط خارج از محدوده)
نوع * -دانشگاه شخصی دانشگاه کالج خصوصی شرکت ارائه دهنده آموزش جهانیطبقه دولت بعدی
نام مخاطب *
عنوان شغل
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
نه دانشجویان در هر سال – هیچکدام از کمتر از ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ بیشتر از ۵۰۰۰
کشور * -None-AfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustraliaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی TerritoriesGabonGambiaGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea -BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی (استان ایالت واتیکان) هندوراسHong Kon gHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIrelandIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، NorthKorea، SouthKosovoKuwaitKyrgyzstanLao، دموکراتیک خلق RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia، یوگسلاوی قبلی RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlands / HollandNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و جهان GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و جنوب ساندویچ IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited KingdomUnited ایالتای کشور آمریکا جزایر دور افتاده اوروگوئه ازبکستان وانواتو ونزوئلاVietnam جزایر ویرجین ، جزایر بریتانیاVirgin ، آمریکا والیس و Futuna صحرای غربیYemenZambiaZimbabwe
عضویت در خبرنامه
پرس و جو
اول روی کانال کلیک کنین
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنین
متوسط ​​آخرین کلیک
اول روی صفحه فرود کلیک کنین
صفحه فرود آخرین کلیک
اول روی کمپین کلیک کنین
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنین

مدت آخرین کلیک
زمان در سایت گذشت