مزایای تحول دیجیتال چیست؟

اتخاذ و سازگاری با دیجیتال چیزی بیشتر از چیزی که الان در تجارت انجام شده. واسه رقابتی و مناسب بودن ، شرکتا می تونن شروع و پیشرفت خود رو واسه انتقال دیجیتال پیش ببرن.

دیجیتال

وقتی که اخلالگران دیجیتالی پا به پای خیلی از صنایع می گیرن ، موفقیت در مشاغلی حاصل می شه که مطمئن شن که نیروی کار اونا در بهترین روش های عصر دیجیتال مهارت داره. علاوه بر این ، این تغییر باید به پارچه شرکت بافته شه و به وسیله رهبری قهرمون شه تا بیشترین حد اثر داشته باشه.

نگرانی خیلی از مشاغل اینه که اونا قبلاً عقب افتادن. بعضی فکر می کنن واسه شروع کار خیلی دیر شدن. واقعا ، سرعت دیجیتالی به اندازه ۵ برابر سریعتر از یه تجارت سنتیه و این سرعت واسه رهبر یا پیروان سریع لازمه.

در این مقاله امتیازات تغییر دیجیتال به یه تجارت و نیروی کار اون رو بررسی می کنیم.

تجربه مشتری رو تغییر میده

وسواس جهان با جدیدترین فناوریا ، رسانه های اجتماعی و برنامه های مربوط به تمایل به زندگی راحت تر می چرخه. مردم راه حلای با ارزشی واسه مشکلات خود میخوان. مهمتر از همه ، اونا این کار رو سریع میخوان.

مشکلات

تجربه مشتریان در قلب دیجیتال قرار داره. در نتیجه ، تمرکز اصلی تغییر دیجیتال به کار گیری فناوری برش واسه بهبود تجربه مشتریه.

خیلی از شرکتا این مسئله رو تشخیص میدن ، با ۹۲٪ از رهبران روش های هدف دار تغییر دیجیتال بالغ رو پیشرفت میدن ، به طور خاص واسه افزایش تجربه مصرف کننده.

به گفته مک کینزی ، عوامل موفقیت در تجربه مشتری در پروسه تغییر عبارتند از:

     

  • سفر مشتری رو طراحی و دیجیتالی کنین
  •  

  • سرعت و چابکی رو در درک و شناخت ها زیاد کنین
  •  

  • پذیرش مشتری از سفرهای دیجیتالی مشتری رو بدست بیارید
  •  

  • پیشرفت چابکی در تحولات سفر

این شرکتا در خط مقدم انقلاب دیجیتال ، قدرت ، اعتماد و احترام خیلی بیشتری رو از مشتریان به .

درک و شناخت های بر اساس داده رو هدایت می کنه

یکی از امتیازات مهم دیجیتالی بودن ، ردیابی معیارها و موشکافی داده هایی که درزمان تلاشهای بازاریابی دیجیتال بدست میاد. نکته باحال دیگه ، به کار گیری این بینشها به کسب و کارا این امکان رو میده تا روش های هدف دار و پروسه های خود رو واسه به دست آوردن یافته های حتی بهتر بهینه کنن.

در مشاغل ، دو چیز بیشتر از بیشتر هزینه ها و درآمده. با ترکیب درک و شناخت های بر اساس داده ها در فرهنگ شرکت ، میشه تغییرات بزرگی رو در هر دو صورت داد.

به کار گیری درک و شناخت های داده محور واسه درک مشتری و فیدبکای روش هدف دار تجاری ، شخصی سازی زیادتر از اندازه ، رابطه ، بازخورد در زمان واقعی و چابکی رو ممکن می کنه. این شامل مشاغل می شه که از داده های ساختاری (اطلاعات شخصی مشتری) و داده های بدون ساختار (معیارهای رسانه های اجتماعی) واسه جمع آوری داده ها از خیلی از نقاط تجارت واسه کمک به حرکت در راه تغییر استفاده کنن.

اهمیت داده ها در اراده کردن نباید بی اهمیت و ناچیز دونست. با داشتن رهبری درست واسه تشویق این نگاه در سراسر سازمان ، راه رسیدن به یه ROI بالاتر بسیار راحت تر می شه.

همکاری رو در همه بخشا تشویق می کنه

خیلی از مردم از تغییر می ترسن. فکر کل سازمان در حال ایجاد یه تغییر بزرگ دیجیتال می تونه یه چشم انداز دلهره آور واسه یه نیروی کار از رهبری تا کارمندان سطح ورودی باشه. همه فرایندها و روش های هدف دار ، به ساختار اصلی و فرهنگ شرکت نیاز دارن که مورد بررسی قرار گیرند.

با این حال ، در اون ، فرصتی واسه وحدت در کل نیروی کار هست. واسه به بیشترین حد رسوندن شانس سوئیچ موفقیت آمیز ، باید رابطه قوی برقرار شه.

با تشویق ، کارکنان می تونن شکافهای سنی و شکافهای اجتماعی رو تجزیه کنن تا در صحبت شرکت کنن و با هم یاد بگیرن. رهبری جامد در این مرحله باعث افزایش هوش دیجیتال نیروی کار می شه.

پایه یه تغییر دیجیتال صاف براساس هماهنگی دیجیتال ساخته شده. وقتی همه بخشا با هم تراز شن ، یه فرهنگ قوی واسه شرکت شکل میگیره و این امکان رو میده تا یه موفقیت موفق و با اطمینان انجام شه.

“در عصر نوسانات امروز ، راه دیگه ای واسه ایجاد دوباره وجود نداره. تنها مزیت پایدار شما نسبت به بقیه می تونه چابکی باشه ، این همونه. از اونجا که هیچی پایدار نیس ، هر چیزی که رو که ایجاد می کنین ، شخص دیگری تکرار می شه. “- جف بزوس ، بنیانگذار ، آمازون

نوسانات

چابکی و نوآوری رو زیاد می کنه

در تجارت ، چابکی توانایی پیشرفت همیشگی مخصوصا در مورد پروسه های دیجیتاله.

این مهم واسه نوآوری در خیلی از صنایع روش زوم شده. وقتی صحبت از طرحای تغییر دیجیتالی می شه ، ۶۸٪ شرکتا چابکی رو در بین سه توجه برتر قرار میدن.

دکتر Brigit Koenig ، مدیر عامل شرکت Allianz Health آلمان ، شکایت داردهنگامی که ایشون گفت ، وضعیت تجارت در عصر دیجیتال رو بهتر کرد ، “هیچوقت تموم نشده. همیشه تغییر هست و همیشه کارای بیشتری انجام می شه. “

پیشرفت سریع و تغییر همیشگی منظره دیجیتالی ، هیچ وقت رو واسه شرکتها نمی ذاره تا روی استیل خود استراحت کنن.

حتی کسائی که در بالا هستن باید واسه سازگاری و نوآوری آماده باشن. همیشه رقابتای جدید ، وسایل جدید و روندهای جدید وجود داره. با این کار ، مشتری خواهان اون سریعتر و بهتر از گذشته میشه. آماده موندن خیلی با اهمیته.

مهارتها و علم رو به روز می کنه

با ادامه فناوری جدید به استراتوسفر ، درخواست واسه این مهارتای تخصصی رشد می کنه. آینده کار و کاسبی دیجیتال واسه نامگذاری چند مهارت که به خودشون میان ، به دنبال اینه که شدیدا روی مهارتای زیر ساخته شه:

گزارشی از Altimeter نتیجه گرفت که ۳۱٪ از شرکتا بدون استعداد و تجربه دیجیتال در بین نیروی کار و رهبری خود هستن. خیلی از شرکتا با ترس از تغییر ، تغییر دیجیتال رو به عنوان یه هزینه بزرگ به جای یه سرمایه گذاری هوشمند تلقی می کنن.

سرمایه گذاری

با ایجاد رقابت واسه ایجاد تغییر ، مشاغل به کارکنان خود اجازه میدن مهارتایی رو واسه آینده پرورش بدن و هم اینکه تجارت خود رو با علم درون خونه به خاطر پیشرفت و پیشرفت در رقابت رقابتی عصر دیجیتال جفت و جور می کنن.

یه فرهنگ دیجیتال رو جفت و جور می کنه

محوریت این طبیعت انعطاف پذیر و موافق ، یه مکان کار دیجیتالی قویه. این باعث می شه تا نیروی کار تولید کننده و درگیر در تغییر و بدون احساس احساس غرق شدن یا قطع شدن از روند باشه.

فقطً داشتن فناوری کافی نیس. اگه یه تجارت در آینده موفق شه ، سازمان باید فرهنگ شرکت رو در پیش بگیره که این تغییر رو پذیرفته باشه.

با در نظر گرفتن اینکه ۶۰٪ از کارشناسان احساس تغییر رو احساس نمی کنن ، یه فرهنگ شرکتی که نیروی کار رو تو یه محیط یادگیری دیجیتالی غوطه ور می کنه ، یه مزیت مهمه ، و به اونا کمک می کنه تا سالای پیش رو در کنار صعود از نردبون واسه تبدیل شدن به کارمندان با به کار گیری دیجیتال استفاده کنن.

تغییر دیجیتال اجازه میده تا با ایجاد اثر بر رهبری و فرهنگ رانندگی از بالا به پایین این اتفاق بیفته. اهمیت اون به حدیه که پیش بینی می شه ۹۰٪ از شرکتهای بزرگ تا سال ۲۰۱۹ CDO رو به وجود بیارن.

روند و عملیات رو تحکیم می کنه

۸۸٪ شرکتها ارائه دهنده شخص سوم رو استخدام می کنن تا به اونا در تبدیل شدن کمک کنن

استخدام

این توییت

کنار گذاشتن پول ، بزرگترین فایده ای که فناوری به مشاغل داده اینه که رابطه با افراد دیگه رو آسون تر کرده.

شرکتا با انجام دیجیتالی می تونن بیشتر از نیروی کار خود بلکه کل معماری اونا رو به هم نزدیک کنن. این شامل رسانه های اجتماعی ، موشکافی و رابطای مدیریت پروژه س.

این ترکیب پروسه ها و عملیات شرکت باعث می شه تا تجارت با مخاطب هدف خود رابطه برقرار کنه و نیازای اونا رو برآورده سازه.

مثلا از Xylem استفاده کنین. درزمان سالهای گذشته ، ارائه دهنده فناوری آب سیستمای IT میراثی رو با هم ترکیب کرده تا یه بستر متمرکز بر بهره وری عملیاتی ، مشارکت مشتری و رشد رو بسازه. با اعمال فشارهای اجتماعی ، گوشی موبایل ، IoT ، موشکافی و بقیه وسایل ارائه دهنده خدمات در هسته ، بیشتر از ۳۰ میلیون دلار درآمد ایجاد کرده.

در آخر ، آینده تغییر دیجیتال دیگه نقطه ای از افق نیس. نیاز مبرم به اجرای اون در چند سال آینده دیگه نمی تونه ندیده گرفته شه – مطمئناً اگه سازمان علاقه ای به موفقیت یا سود به دست بیاره. عصر دیجیتال چیز جدیدی نیس ، اما فرق داره.

انتخاب واسه موندن در خارج از آزادی بود که خیلی از مشاغل طی یه دهه گذشته داشتن. اما زمان تموم شده. ما درگیر یه داروینیسم دیجیتالی هستیم و این مشاغله که به طور کاملً در تحولات دیجیتالی اونا قرار داره که رشد می کنه و سرمایه گذاری می کنه.

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا