۷ ویژگی های جدید در AWR Cloud – و چرا آنها مهم هستند

AWR Cloud با سرعت زیادی در حال پیشرفته و حتی اگه هر نسخه رو با مقاله ای ارائه بدیم که ویژگیای جدیدی رو که اضافه می کنیم برجسته میشیم ، بعضی وقتا می فهمیم که ارائه توضیحی عمیق تر از این که به چه دلیل اضافه می کنیم که هر کارکرد و چیجوریه مهمه. می تونه به شما کمک کنه

بالاتر از توانایی ، هر کاربر شایدً می پرسد: پس چه فایده ای واسه من داره ، چیجوری تلاشهای SEO من به وسیله این ویژگی جدید بهتر شده یا پشتیبانی می شن؟

از اول که عضو تیم پیشرفت AWR Cloud بوده ام ، احساس می کنم موقعیت خوبی هستم که داستان اصلی رو واسه شما بگم که به چه دلیل ما پیشرفت یا اضافه کردن ویژگیای خاصی رو انتخاب می کنیم ، و دلیل این تحولات چیه. پس در این مقاله تلاش دارم بعضی از ویژگیای جدیدی که تازگیاً به اونا اضافه کردیم رو توضیح بدم.

بخش دید جدید

اون دسته از شما که از کاربران AWR Cloud هستین ، قبلاً متوجه تغییراتی شده ایم که در بخش دیدنی دیدیم – ما دو دیدگاه به طور کاملً جدید به اسمای موتورهای جستجو و آدرسهای اینترنتی

بخش قابل مشاهده موتورهای جستجو با یه سایت واحد تو ذهن طراحی شده و می تونه به شما کمک کنه معیارهای دید سایت خود رو واسه بیشترین حد ۶ موتور جستجو در کنار هم مقایسه کنین.

مثلا ، ممکنه ارتباطی با چگونگی بهینه سازی اون مکان واسه موتور جستجو داشته باشه: توضیحات بهتری واسه Google واسه کار و کاسبی من مثلا ، یا عکسای با کیفیت بالاتر از مکان ، توصیفات مشتری بیشتر و چیزای دیگه ای به جز اینا.

شما حتی می تونین با به کار گیری متغیرها و دیدن اینکه کارکرد بهتر و چرایی انجام این کار رو داره ، A / B رو بهینه سازی مکانهای جور واجور شغلی خود رو آزمایش کنین. یا شاید شما ممکنه به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که یه مکان خاص به دلیل ارائه تبلیغات یا میزبانی یه اتفاق خاص ، از دید بالاتری بهره مند بوده.

نمای جدید دیگه دیداری URL ها است.

بگید که یه صفحه فرود واسه یه کمپین تخفیف محصول ، واسه اشتراک خبرنامه ایمیلی ایجاد کردین ، یا این که محتوای مانند کتاب الکترونیکی یا کاغذ سفید رو باز می کنه. ممکنه بخواین دید اون صفحه رو در چندین موتور جستجو و معیارهای موفقیت اون آزمایش کنین و اون داده ها رو با اهداف یا پیش بینیای خود یا در مقابل داده های بقیه صفحات فرود که در گذشته ایجاد کردین مقایسه کنین. این به شما امکان میده تا مقایسه کنین و ببینین که هر بار چه کاری متفاوت انجام دادین و یافته های اون رو تحت اثر قرار داده

بهترین ویژگی موقعیت

حالا بیایید به بعضی از تغییرات ظریف و در عین حال به درد بخور در AWR Cloud توجه کنیم. یکی از این موارد ویژگی بهترین موقعیت است که دارای اسم به طور کاملً توصیفیه ، اما فایده اون در نگاه اول مشخص نیس.

اگه فهمیدین موقعیت فعلی بهترین موقعیت تاریخی شما نیس ، میدونید چیزی واسه کلید واژه یا URL تغییر کرده. بهترین موقعیت تاریخی شما تا الان ً بهترین موقعیتی نیس که می تونستید به اون دست پیدا کنین ، اما می تونین اون رو به عنوان نقطه عطفی واسه بالاتر رفتن انتخاب کنین.

با یه گذشته کامل در مورد تغییرات ایجاد شده در گذشته ، ممکنه کشف کنین که بعضی از اون ترفندهای بهینه سازی واسه اون صفحه یا حتی خود طراحی (بنرهای جور واجور ، فرم متفاوت ، فراخوانی جور واجور واسه اقدام) ، این تغییرات رو در موقعیت قرار دادن. به همین ترتیب ، همین تغییر ممکنه باعث افزایش رتبه شه ، در این صورت ممکنه تلاش کنین این روند رو در صفحات دیگری که می تونه از پیشرفته ها استفاده کنه ، دوباره بسازین.

در حالت ایده آل ، بهترین موقعیت همیشه باید با موقعیت فعلی مطابقت داشته باشه ، اما هممون میدونیم که با احتمال خیلی کم اتفاق میفته. پس می تونین این ستون رو یه ستون انگیزشی بنویسین که یا به شما نشون میده کدوم صفحات پیشرفتایی رو دیده ان ، یا انگار به اون احتیاج دارین. “