نحوه موفقیت در فروش دیجیتال با استفاده از بازاریابی محتوا

قبل از مجبور شدن تغییر بدید – جک Welch

از سال ۱۸۴۹ تا ۱۸۵۵ حدود ۳۰۰۰۰۰ نفر واسه دنبال کردن فرصت زندگی به کالیفرنیا رسیدن. این کلمه در کوهپایهای کالیفرنیا طلا ، و خیلی از اون وجود داشته. واسه کسائی که پیچیدگیای استخراج معدن رو درک کرده و در زمان مناسب اومده ان ، میلیونا دلار ساخته شده. اما بقیه هم در فقر خلاص شدن.

دلار

به یه معنا ، بازاریابی محتوا قله طلای قرن بیست و یکمه. هر روز داستانهای موفقیت جدیدی از استارت آپا ، وبلاگ نویسان تکی و شرکتهای بزرگ هست که ROI گسترده رو از راهبردهای بازاریابی محتوا دریافت می کنن. با این وجود ، واسه خیلی از افراد ، تجربه ای گرون و غیرقابل برگشته.

بازاریابی محتوا

حالا خوبیش اینه ، بازاریابی محتوا دقیقاً مانند واسه طلا نیس. موفقیت بر اساس به طور کاملً شانس نیس – این بستگی به پیشرفت و اجرای یه روش هدف دار مؤثر داره.

همونطور که قبلاً بحث کردیم ، ارسال وبلاگ تبلیغی نیس. به کار گیری وبلاگ شما واسه ایجاد اسپم دائمی در مورد مشترکین و دنبال کنندگان با اطلاعات مربوط به شرکت ، اجناس یا خدمات شما به سرعت باعث از بین رفتن طرفداران می شه. با این حال ، شما می تونین از وبلاگ خود واسه هدایت فروش استفاده کنین. اگه خوب انجام شه ، روش هدف دار بازاریابی محتوایی شما ممکنه در واقع به یه ماین طلای با ارزش تبدیل شه.

اسپم

می تونین کتاب الکترونیکی رایگان ما رو بارگیری کنین تا دریابید که چیجوری می تونین از راه دیجیتال به موفقیت فروش دست پیدا کنین. ما هم اینکه نکاتی رو در زیر ذکر کردیم که به شما کمک می کنه تا بازاریابی محتوا روش هدف دار فروش شما رو تکمیل کنه و از اومدن به عنوان فروش سخت و غیر قابل تحمل واسه مخاطبان هدف دوری کنین.

دیجیتال

به فروش به عنوان یه قیف نگاه کنین ، نه یه سوئیچ

فروشنده اتومبیل استفاده شده بیشتر روند فروش رو مانند یه سوئیچ روشن خاموش رفتار می کنه. مشتری یا میگه “بله” یا “نه” – و اگه اون بگه نه ، فروشنده یه کمیسیونه.

در قلمرو دیجیتال ، فروش سوییچ نیس ، بلکه قیفه. با وجود دست کم ۸۱٪ خریداران قبل از خرید تحقیق می کنن ، بیشتر افراد واسه اولین بار که به سایت شما میان آماده اراده کردن نیستن. عوضش ، اونا اجناس رو آزمایش و مقایسه می کنن – تلاش می کنن کالایی رو پیدا کنن که دقیقاً چیزی که رو که لازم دارن ارائه دهد.

با در نظر گرفتن این موضوع ، یادتون باشه که وبلاگ شما و رسانه های اجتماعی در بالاترین جایگاه قیف قرار دارن. شایدً یه پست وبلاگ خواننده رو به مشتری تبدیل نمی کنه. با این حال ، یه پست بلاگ تنها می تونه یه خواننده رو به مشترک تبدیل کنه – کاربر رو یه قدم به تصمیم پایانی خرید نزدیک می کنه.

وقتی که شما روش هدف دار فروش خود رو بیشتر به عنوان یه قیف نگاه می کنین و به عنوان یه سوئیچ خرید یا خریداری نمی کنین ، تمرکز شما از فروشندگان به سمت مشاور تغییر پیدا میکنه. وقتی که شما یه مشاور شدید ، وقتی که اونا آماده خرید هستن ، به مشتریان خود کمک کنین تا بر رقابت خود پیروز شدن یا یه نیاز رو بر طرف کنن ، در اولویت ذهن اونا قرار می گیره.

محتوای مناسب رو واسه چشم اندازه های مناسب بسازین

نماد شما رو بشناسین

یکی از بدترین نظارتی که یه برند می تونه انجام بده تمرکز وبلاگ اونا روی طاقچه اشتباهه.

یه دلیل هست که تنها ۴۲٪ از مشاغل فکر می کنند بازاریابی محتوای اونا مؤثره – خیلیا فکر می کنن که ترافیک وبلاگ برابر با فروش بیشتره.

این توییت

با اینکه درسته که افزایش ترافیک شما واسه رشد فروش شما خیلی با اهمیته ، اما وبلاگایی با روزانه فقط چند ده بازدید وجود دارن که بیشتر از وبلاگایی با ۱۰،۰۰۰ بازدید روزانه به . به چه دلیل؟ چون اونا محتوای خود رو روی آدمایی متمرکز می کنن که در واقع علاقه مند به خرید هستن.

باید توجه شما به وبلاگ شما به طور کامل بین خط بین بودن تعادل برقرار شه ، در حالی که هنوزم واسه نوعای جورواجور مخاطبان گسترده و قابل دسترسیه.

مثلا ، زیادتر از اندازه خیلی از نویسندگان جداگونه وبلاگ خود رو به این موضوع متمرکز می کنن که “چیجوری یه نویسنده جداگونه شیم”. با اینکه این محتوا ممکنه بخش بزرگی از آزادکاران علاقه مند رو به خود جلب کنه ، خیلی از مشتریا رو به خود جلب نمیکنه. با این حال ، یه نویسنده جداگونه که وبلاگ ایشون در مورد تحولات در MedTech و صنایع مراقبتای بهداشتی صحبت می کنه ، خوانندگان خاصی رو جذب می کنه که در واقع علاقه مند به استخدام اونا هستن.

استخدام

در نقطه مقابل طیف ، خیلی از مشاغل تمرکز خود رو زیادتر از اندازه محدود می کنن. مثلا ، اگه لامپای هوشمند رو به مصرف کنندگان می فروشید ، وبلاگی که در مورد جنبه های فنی روشنایی هوشمند بحث می کنه ، شایدً زیاد مورد توجه اونا قرار نمی گیره. در همین حال ، وبلاگی که درباره آینده اینترنت وسایل (IoT) بحث می کنه ، ممکنه پیروان بیشتری رو به خود جلب کنه.

بهترین راه واسه اطمینان از اینکه وبلاگ شما تمرکز مناسب رو حفظ می کنه ، جفت و جور شخصیت واسه مشتری ایده آل شما هستش. جنسیت ، سن ، چیزهای مورد علاقه ، سطح درآمد ، سرگرمی ، نگرانی و چیزای دیگه ای به جز اینا این شخص چیه؟ بعد مطالب خود رو روی نیازای اونا متمرکز کنین. چی در وب جستجو می کنه؟ اونا تمایل به خوندن چی دارن؟ وقتی که شما درک کنین که شخصیت مورد نظر شما کیست ، محتوای مربوطه رو پیشرفت بدید. becomes بسیار ساده تر!

هر پست رو با یه تماس فراخوان مهم

پایان بدید

وقتی که وبلاگ شما به درستی مدیریت می شه ، خوانندگان به مطالب شما میان چون اونا به دنبال حل یه مشکل خاص هستن. در حالت ایده آل ، پست وبلاگ شما بینش دقیقی رو که لازمه واسه برداشتن قدم بعدی در سفر مشتری خاص خود داشته باشه ، به اونا ارائه میده.

با این حال ، به چه دلیل حتی ارزش بیشتری ارائه نمی دین؟ اگه خواننده به دنبال مشاوره مصاحبه س ، به چه دلیل با جواب به ۲۰ سوال رایج در مصاحبه ، بارگیری مجانی ارائه نمی دین؟ اگه خواننده در تلاشه تا شکل بگیره ، به چه دلیل تقویم تمرین رایگان یا ترکیبی از دستور العملای سالم جفت و جور نمی شه؟

با این حال ، به چه دلیل حتی ارزش بیشتری ارائه نمی دین؟ اگه خواننده به دنبال مشاوره مصاحبه س ، به چه دلیل با جواب به ۲۰ سوال رایج در مصاحبه ، بارگیری مجانی ارائه نمی دین؟ اگه خواننده در تلاشه تا شکل بگیره ، به چه دلیل تقویم تمرین رایگان یا ترکیبی از دستور العملای سالم جفت و جور نمی شه؟

وقتی که کسی در خبرنامه شما مشترک شد ، می تونین از یه وسیله CRM واسه ردیابی اون تعامل استفاده کنین – نظارت بر محتوا ، وسیله ها و کالاهایی که بیشتر به اونا علاقه منده.

وقتی که کم کم نمایه چشم انداز رو می کنین ، می تونین هدف خود رو با سرویس درست و به روش درست شروع کنین – درست در صورت نیاز.

این توییت

علاقه مندید

فروش رو فشار ندین ، مشکلی رو حل کنین!

اگه خود رو در جزیره بیابانی با ۱۰۰ نفر دیگه پیدا کردین و اتفاق افتاده بود که تنها چاه این جزیره رو در اختیار داشته باشین ، دیگه احتیاجی به فشار فروش آب خود نیستین. به چه دلیل؟ چون این یه ضرورت مطلقه بدون اون ، مردم تشنه می شن. شما هیچوقت احتیاجی به پیدا کردن مشتری دارید چون مشتریان شما رو پیدا می کنن .

با اینکه ممکنه تجارت شما هیچوقت به اندازه کافی خوش شانس نباشه و انحصار بازار داشته باشه ، یه چیز هنوزم صادقه – هرچه مردم محصول شما رو به عنوان یه ضرورت ببینن ، هرچند کمتر باید به راضی کردن اونا واسه خرید دست به کار شین. فقط وقتی پمردم مطمئن نیستن که شما بهترین راه حل مشکل اوناس که باید اونا رو روی محصول خود بفروشین.

چیجوری این کار رو می کنین؟ با دقیق شدن و فوکوس کردن بر حل مشکلات و نه تلاش واسه فروش محصول خود.

وقتی فهمید که بازاریابی محتوا در قیف فروش شما جای میگیره ، پرسنل مشتری خود رو می شناسین و CTAای مهم و روشن رو ایجاد کردین ، وقت اون هستش که اطمینان انجام بشه که کل روش هدف دار بازاریابی محتوا شما بر حل مشکلات مشتریان متمرکز شده.

با ساختن وبلاگ خود به یه مرکز اصلی در مورد مشکلات خاصی که شرکت شما واسه حل اون کمک می کنه ، مردم نه فقط محتوای شما رو پیدا و مطالعه می کنن ، بلکه به شما اعتماد می کنن تا به عنوان یه موضوع موضوعی اعتماد کنین. وقتی که مردم شما رو به عنوان یه رهبر فکر در طاقچه خود در رابطه می کنن ، وقتی که شما کاری رو انجام می دید یا یه محصول رو پیشنهاد می کنین ، اونا تمایل بیشتری به خرید دارن.

میدونید

کی آخرسر طی طوفان طلای ۱۸۴۹ برنده شد؟ کسائی که وسیله ، اقامتگاه و خدمات به معدنچیان می فروختن. در حالی که صدها هزار نفر به فکر بودن که طلا باعث پولدار شدن اونا می شه (و این کار رو واسه تعداد کمی خوش شانس انجام داده) ، تعداد کمی از کارآفرینان تشخیص دادن که بهترین راه واسه رشد ثروت موافق جفت و جور آوردن ارزش واسه افراد است. به جای تعقیب ثروت.

یه روش هدف دار موفقیت آمیز در بازاریابی محتوا باید منتهی به افزایش فروش شه ، اما این یه طرح سریع پولدار نیس. به جای به کار گیری وبلاگ شغل خود به عنوان یه تبلیغ (یا بدتر از همه ، به عنوان یه سرگرمی) ، با اون به عنوان فرصتی واسه ارائه ارزش به بقیه رفتار کنین. از اون به عنوان ابزاری واسه کمک به افراد پیروی در موفقیت خود استفاده کنین – ضمن اینکه کم کم فواید اضافه شده در تجارت با شرکت خود رو رو کنین.

در آخر ، وبلاگی که اطلاعات مفیدی رو ارائه میده در حالی که راهنمایی مصرف کنندگان رو در قیف فروش میذاره مجبور به فروش بیشتر می شه. حالا شروع کنین!

بیشتر بیاموزید

بروشور دوره فروش دیجیتال و اجتماعی
به * – هیچ آموزش واسه مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD دارای شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب دارای شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یه PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده تلفن تلفنی نیس کار نمی کنه مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل سایت مراجعه به مشاغل TeamP برگشت شده به TeamP برگشت شده به Corporate TeamQ مراجعه شده به وسیله یه پرسشنامه / StudentR بسته شده به وسیله عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمینای جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی رو ببینین (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی قبلی RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint لوسیا سنت پیر و میکلون Saint Vincent & The GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited ایالات صغیر Oجزایر به درد بخور اروگوئه ازبکستان VanuatuVenezuelaViet NamVirgin Islands، BritishVirgin Islands، U.S.Wallis & Futuna صحرای غربی YemenZimbabweZambia
کی می خواین تحصیل کنین؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط الان تحقیق می کنین
عضویت در خبرنامه
استعلام اتفاق
اول روی کانال کلیک کنین
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
اول روی صفحه فرود کلیک کنین
صفحه فرود آخرین کلیک
اول روی کمپین کلیک کنین
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای سایت
زمان در سایت گذشت
منطقه وقتی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL

علاقه مندید

هم اینکه ممکنه شما علاقه مند باشین

سوفی الیزابت اسمیت

بروشور دوره فروش دیجیتال و اجتماعی
به * – هیچ آموزش واسه مشارکت آموزشی خودآموز شرکت مشارکت آموزشی
نام *
نام خانوادگی *
وضعیت چشم انداز -None-A Lead New- بدون تماس با B 10٪ NotualCC 30٪ InD دارای شرایط ۵۰٪ ثبت نام تأیید شده / پرداخت نشده ۷۰٪ ثبت نام تأیید شده ۸۰٪ برنامه StageF 90٪ صورتحساب G 95٪ سپرده پرداخت شده ۱۰۰٪ PaidI 0٪ سرب دارای شرایط OutJ PostponedK LostL DuplicateM به یه PartnerN به اطلاعات مربوط به اشتباه کاذب مراجعه شده تلفن تلفنی نیس کار نمی کنه مراجعه به مجوز SalesP به بازاریابی مراجعه شده به مشاغل سایت مراجعه به مشاغل TeamP برگشت شده به TeamP برگشت شده به Corporate TeamQ مراجعه شده به وسیله یه پرسشنامه / StudentR بسته شده به وسیله عملیات
ایمیل *
نام شخص
تلفن *
کشور * -None-متحده KingdomUnited StatesIrelandAustraliaAfghanistanAland IslandsAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAustriaAzerbaijanBahamasBahrainBangladeshBarbadosBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBrunei DarussalamBulgariaBurkina FasoBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepublicChadChileChinaChristmas IslandsCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongoCongo، دموکرات RepublicCook IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDjiboutiDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial جزایر GuineaEritreaEstoniaEthiopiaFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench سرزمینای جنوبی گابن ، گامبیا ، جورجیا آلمان ، Gana GibraltarGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea-BissauGuyanaHaiti جزایر هارد و جزایر مک دونالد هولی رو ببینین (V atican شهر کشور) HondurasHong KongHungaryIcelandIndiaIndonesiaIran، RepublicIraqIsle اسلامی ManIsraelItalyJamaicaJapanJerseyJordanKazakhstanKenyaKiribatiKorea، RepublicKorea، RepublicKosovoKuwaitKyrgyzstanLao دموکراتیک خلق، حزب دموکرات RepublicLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyan عرب JamahiriyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacaoMacedonia مردم، یوگسلاوی قبلی RepublicMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، فدرال StatesMoldova، RepublicMonacoMongoliaMontenegroMontserratMoroccoMozambiqueMyanmarNamibiaNauruNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern IrelandNorthern مارینا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPalestinian قلمرو، OccupiedPanamaPapua جدید GuineaParaguayPeruPhilippinesPitcairnPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussian FederationRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint لوسیا سنت پیر و میکلون Saint Vincent & The GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbiaSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSri LankaSudanSurinameSvalbard و ژان MayenSwazilandSwedenSwitzerlandSyrian RepublicTaiwan عرب، استان ChinaTajikistanTanzania، ایالات RepublicThailandTimor-LesteTogoTokelauTongaTrinidad و TobagoTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks و کیکو IslandsTuvaluUgandaUkraineUnited عرب EmiratesUnited ایالات جزایر کوچیک حاشیه های NamVirgin IslandsUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaViet، جزایر BritishVirgin، USWallis و FutunaWestern SaharaYemenZimbabweZambia
کی می خواین تحصیل کنین؟ -هیچ- به محض وجود مکانی در ۱-۳ ماه در ۳-۶ ماه فقط الان تحقیق می کنین
عضویت در خبرنامه
استعلام اتفاق
اول روی کانال کلیک کنین
کانال آخرین کلیک
متوسط ​​آخرین کلیک
اول روی صفحه فرود کلیک کنین
صفحه فرود آخرین کلیک
اول روی کمپین کلیک کنین
کمپین آخرین کلیک
مدت آخرین کلیک
صفحات بازدید شده
تعداد بازدیدهای سایت
زمان در سایت گذشت
منطقه وقتی
دوره
دوره علاقه -None-PDDM-WebPG-WebMA-WebPDMM-WebPDSM-WebPDSMM-WebPDSP-WebPDDS-Web Modules IndividualCorporate StudentCorporate OptionunityPartnociation OptionunityReferred از Persessect / StudentRefer to IBATRefer to ECommerce for Review
فرم URL