سئو از تاریخ گذشته – تکنیک های لازم برای جلوگیری از آن

بهینه سازی موتور جستجو – مطمئنا یکی از مهمترین و همزمان روش های دیجیتالی سایه س. حتی اگه تصمیم دارین به عنوان یه متخصص جستجوگرها آموزش ببینین ، مهارت لازم واسه انجام این کار متنوعه و شامل عناصر به طور کاملً فنی و خلاقه.

دیجیتال

از ایجاد محتوا تا درک کدهای پاسخگویی سرور ، سئو یه شغل گسترده و بیشترً زیاده.

با این وجود ، این یه مؤلفه اساسی واسه هر روش هدف دار دیجیتال و راهکاریه که شما باید بدون در نظر گرفتن اندازه شرکت یا صنعت خود ، اون رو جا داد. سئو می تونه ترافیکی با کیفیت بالا و بسیار هدف دار رو به سایت شما هدایت کنه چون این درگاه اصلی تماس بیشتر کاربران اینترنتیه که به دنبال چیز خاصی هستن.

۸۸٪ از بازاریابا در سراسر جهان سرعت جستجوگرها رو در رسیدن به رتبه های جستجو بهتر ، افزایش ترافیک سایت و تولید سرب موفق می کنن.

سئو ، مانند هر تخصص دیگری در مورد بازاریابی دیجیتال ، با سرعتی سریع تکامل پیدا میکنه. این بدون معنیه که واسه هر نوآوری در منطقه ، یه فوت وفن کهنه و بی اعتبار هست که باید به هر قیمتی از اون دوری شه. اگه شما یه متخصص نیستین که تنها تمرکز اون سئو باشه ، این تحولات ممکنه سخت باشه که در بالاترین جایگاه قرار داشته باشین و در نتیجه رتبهاتون هم رنج می بره. به خاطر همین ما این لیست کامل رو واسه کمک به شما در شناسایی و کنار گذاشتن قدیمی ترین تکنیکای کلاه ایجاد کرده و موفقیت سئو رو تضمین کردیم.

قیمت

۱ key کلمات کلیدی رو زیادتر از اندازه در اولویت قرار ندین

تحقیقات کلمات کلیدی مدتهاس که سنگ بنای SEO حساب می شه. به نظر می رسه ایجاد محتوا که دارای کلمات کلیدیه و اصطلاحاتی رو که مخاطب هدف شما در جستجوی اوناس ، منطقی ترین روش باشه. با این حال ، به کار گیری این کلمات کلیدی زیادتر از اندازه ، به روش هدف دار سئو شما آسیب جدی میرسونه.

با به کار گیری کلمات کلیدی به روشی که طبیعی به نظر نمی رسه یا مابقی محتوای صفحه وب شما تکمیل نشده باشه ، به عنوان هرزنامه مشاهده می شه ، و می تونه به طور بالقوه مانع از کلیک کاربر شه. به جای کلمات کلیدی ، تجربه کاربری رو در اولویت بذارین و ایجاد محتوا که آموزنده و آسون واسه خوندن باشه.

به جای کلمات کلیدی ، تجربه کاربری رو در اولویت بذارین و ایجاد محتوا که آموزنده و آسون واسه خوندن باشه.

این توییت

گوگل نمونه ای از موتور جستجوئه که طرفدار جستجوی معناییه – که از زمینه یه جستجو به جای کلمات کلیدی دقیق استفاده می شه. این بدون معناست که Google نتیجه ای رو ارائه میده که عقیده داره بیشتر مربوط به یه عبارت جستجوئه تا یه مسابقه دقیق. در نتیجه ، شما باید کمتر روی کلمات کلیدی خاص در صفحات فرود خود و بیشتر در ایجاد محتوا که نیازای جستجوگر رو پیش بینی می کنه ، تمرکز کنین. به طور خلاصه – کیفیت متناسب با کلمات کلیدی .

۲ ٫ واسه تغییر در کلمات کلیدی یه صفحه فرود ایجاد نکنین

بازم ، به جای دقیق شدن و فوکوس کردن روی یه تجربه کاربری مثبت ، یه تاکتیک مشترک سئو قدیمی ایجاد یه صفحه وب جدا از هم و جداگونه واسه هرگونه تغییر تو یه کلمه کلیدیه که یه کار و کاسبی می خواد واسه اون هدف گذاری و رتبه بندی کنه.

کلمات کلیدی زیر رو بگیرین:

     

  • صندلی تکون دهنده
  •  

  • صندلی سنگی دست ساز بافته
  •  

  • صندلی تخته سنگی خیزران دستباف

قبل از این ، یه متخصص SEO واسه هر کدوم از این اصطلاحات جستجو ، صفحه فرود رو ایجاد می کرد ، که در آخر منتهی به یه تجربه کاربر ناخوشایند می شه ، چون اونا تلاش می کنن یه سری از صفحات رو هدایت کنن.

همونطور که قبلاً هم اشاره کردیم ، گوگل حالا به صفحاتی که قصد یه جستجوگر رو دارن ، ارج می بخشه ، و این به شما قدرت میده صفحات وب غیرمجاز رو از بین ببرین. در واقعیت ، ایجاد یه صفحه محصول واحد واسه یه صندلی چرخان که بطور ظریف و ارگانیکی شامل all کلمات کلیدی گفته شده در بالا باشه بسیار ساده تر و موثر میشه.

به گفته Google ، به گفته Google ، ۷۰٪ جستجوها می تونن معنی رو از مترادفای کلمات کلیدی به دست بیارن.

واسه کلمات کلیدی که در بالا به اونا گفته شد ، نیازها و چیزهای مورد علاقه هر جستجو یه جوره. تنها کاری که شما باید انجام بدین ایجاد صفحه باحال و آموزشی آموزشیه که ترکیبی سالم از تصاویر و متنه.

۳ content محتوای زیادی منتشر نکنین

ظهور محتوا به عنوان یه عامل مهم در رتبه بندی ، به این امید که این حجم بالاتر از محتوا منتهی به افزایش ترافیک به سایت یه کار و کاسبی شه ، باعث افزایش زیادتر از اندازه مقالات وبلاگ و صفحات وب سنگین شده. اما با افزایش این محصول ، کیفیت به طور زیادی کم میشه.

محتوای بیشتر حتماً برابر با ترافیک بیشتر نیس. هر مطلبی که در سایت شما قرار داره ، نیاز به هدف مشخص داره. اگه نمی تونین خیلی راحت تعریف کنین که این هدف چیه ، نباید در سایت شما باشه.

۴ techniques از تکنیکای کسب پیوند تنبل استفاده نکنین

وقتی که سایت کار و کاسبی شما با تعدادی از بقیه موارد در رابطه استوب سایتای ایشون ، این “Backlinkا” از ویژگیای روشن اعتبار موتورهای جستجو حساب می شن و بر این پایه رتبه بالاتری رو به دست میارین. با این حال ، وقتی که کارشناسان SEO معنی ایجاد لینک رو به این احساسات ساده کاهش میدن ، می تونن فاکتورهای اصلی و مهم این لینکا رو از یاد ببرن.

Backlink

مبادله پیوند روشی واسه کاهش تلاش لازم واسه ایجاد Backlinkای معتبر با کیفیته ، عوضش تصمیم داره در ازای دریافت یکی از اونا ، پیوندی رو به یه سایت ارائه دهد. شاید به نظر برسه راهی آسون واسه تقویت رتبه شما باشه ، اما در عصری که زمینه و اهمیت اون حاکم باشه ، تبادلات پیوندی می تونن اسپم و بی فکر به نظر برسن.

اسپم

در عصری که زمینه و رابطه حاکمه ، تبادلات پیوندی می تونن بسیار بد و بی فکر به نظر برسن.

این توییت

پیوندهای پشتی فقط وقتی با کیفیت بالا حساب می شن (یعنی مربوط به سایت شما و از یه دامنه محبوب و معتبر). وقتی که شروع به به کار گیری روشی مثل رد و بدل کردن لینک یا پرداخت Backlink می کنین ، پیام روشن و غیرقابل اجتنابی واسه موتورهای جستجو می فرسته که می خواین با روش هدف دار سئو خود گوشه ها رو برش بدید. تکنیکای رسیدن به پیوند تنبل به جای به درد بخور بودن آسیب می رسونن. درعوض ، وقت خود رو واسه ایجاد روش هدف دار دراز مدت با محوریت محتوای باکیفیت متمرکز کنین که باعث به اشتراک گذاشتن افراد می شه ، پس می تونین پیوندهای اصیل رو به روشی طبیعی بسازین.

۵ blog وبلاگ نویسی با کیفیت پایین مهمون رو قبول نکنین

وبلاگ نویسی مهمون مدتا هستش که جزء روش های هدف دار همه جانبه محتوا هستش. امتیازات می تونه چند برابر باشه – این فشار رو کم می کنه که ایجاد محتوا بیشتر می تونه تو یه بخش بازاریابی با منابع محدود قرار بگیره. این می تونه مطالب جور واجور تری رو از دیدگاه های جور واجور در اختیار مخاطبان شما بذاره. این می تونه پیوندهایی بسازه.

پس به چه دلیل ، مت کاتس ، رئیس قبلی تیم اسپم وب در Google ، اعلام کرد:

چنگال رو در اون بچسبونین: وبلاگ نویسی مهمون انجام می شه. فقط خیلی بد اسپم شده.

چون اون چیزی که به عنوان یه فوت وفن معتبر سئو شروع شده حالا به روشی مکانیزه واسه به دست آوردن Backlink تبدیل شده و خیلی از شرکت کنندگان از اهمیت محتوای با کیفیت به نفع تولید حجم بالایی از محتوای تکراری و اسپمی که گوگل ممکنه با مجازات هرزنامه جواب دهد ، بیخیال شدن.

وقتی به طور درست انجام شه ، وبلاگ نویسی مهمون ، چه شما مشارکت رو قبول کنین یا اونا رو به سایت دیگری پیشنهاد بدید ، می تونه مارک تجاری شما رو گسترش داده ، زیر رو آنلاین بسازه و هم ترافیک بیشتری به سایت شما وارد کنه. با این حال ، مهمه که هنگام اراده کردن در مورد کی وبلاگ رو مهمون کنین و کی واسه شما وبلاگ میگیره ، باهوش باشین.

باهوش

اگه پست وبلاگ مهمون رو از یه نویسنده ناآشنا یا یه سایت دارای قدرت کم قبول کنین ، این به طور بالقوه می تونه بر رتبه شما اثر منفی بزاره. به همین ترتیب ، وبلاگ نویسی مهمون واسه سایتی دیگه که اعتبار اون سوال برانگیز باشه ، SEO شما رو هم افزایش نمی ده.

به طور خلاصه – مطمئن شین که فقط وبلاگهای مهمون رو از وبلاگ و سایتهای معتبر و تأثیرگذار در صنعت با اعتبار محکم و پیگیریای قوی در رسانه های اجتماعی قبول کنین. هر چیز دیگری به روشنیً به تجارت شما آسیب میرسونه.

سئو یه تخصص اساسی واسه هر بازاریاب دیجیتاله ، و مهمه که بتونین تاثیر شما رو بفهمین و سبک سنگین کنین. واسه راهنمایی درباره معیارهای مربوط به سئو ، می تونین راهنمای عملی موسسه بازاریابی دیجیتال رو اینجا ببینین.

آخرسر ، لطفاً در بخش نظرات زیر ، نظرات و تجربیات خود رو با بهترین و بدترین تکنیکای SEO با ما در میان بذارین.