رسانه های اجتماعی و استخدام دانش آموزان: راهنمای تاکتیکی

طبق تحقیقات مرکز تحقیقات پیو ، ۷ از ۱۰ نفر در آمریکا از رسانه های اجتماعی واسه رابطه ، درگیری با محتوا ، به اشتراک گذاری اطلاعات و واسه سرگرمی استفاده می کنن.

با اینجور استفاده گسترده ، هر موسسه آموزشی که می خواد وارد بازارهای جدید شه و ثبت نام رو انجام بده ، نیاز به حضور آنلاین داره. در حالی که یه سایت واسه اطمینان از حضور یکی از راههاست ، یکی از آسانترین و مؤثرترین راه های رابطه و تأثیرگذاری دانش آموزان حضور و حضور فعال در سکوهای رسانه های اجتماعیه.

دانش آموز

با اینکه ارسال و تبلیغات در رسانه های اجتماعی ممکنه ساده به نظر برسه ، هنر به کار گیری هر بستر به نفع شماس. در این مقاله ، ما به بررسی ۴ شبکه برتر رسانه های اجتماعی می پردازیم و اینکه چیجوری مربیان می تونن از اونا – به شکل ارگانیک و پرداختی – واسه تقویت آگاهی و تبدیل استفاده کنن.

اینستاگرام

با بیشتر از ۸۰۰ میلیون اشتراک فعال ماهانه ، اینستاگرام از زمان راه اندازی اون تنها ۸ سال پیش فاصله زیادی داشته. یه شبکه به اشتراک گذاری عکس ، اینستاگرام به دلیل وجود چشمی خود بازم مخصوصا در میان یه گروه سنی جوون تر رشد می کنه. پس ، چیجوری آموزگاران می تونن از اون واسه جذب دانش آموزان استفاده کنن؟

آلی

ایجاد تصاویر غنی – هنگام ارسال به حساب کاربری اینستاگرام ، چیزی که دانش آموزان میخوان ببینن یه زندگی چیجوریه. عکسایی از نه فقط خود موسسه و ساختمون بلکه جامعه دانشجویی که به اونجا می رن نمایش میده. هم اینکه به مناطق دور و بر و چیزایی که دانشجویان آینده علاقه مند هستن از جمله پارکای طبیعت ، گالریای هنری ، رستوران شلوغ و بارو یا ساختمانایی با علاقه محلی مانند تئاتر یا سینما توجه کنین.

دانشجو

رقابت – مسابقات در اینستاگرام مؤثره. پستایی بسازین که پیروان شما رو تشویق کنه – و با به اشتراک گذاری – طرفداران اونا رو واسه ارسال مطالبی مانند فیلم یا تصاویر مربوط به یه موضوع خاص یا مسئله با فرصتی واسه برنده شدن در چیزی بسازین. این دسترسی شما رو زیاد کرده و باخبر شدن از برند رو زیاد می کنه.

هشتگ – اینستاگرام الگوریتمی چشمی واسه جستجوی هشتگا داره ، پس یکی از اونا رو بسازین که در حافظه بمونه – چیزی باحال یا خنده دار. به کار گیری هشتگ در پستا (۵ تا ۱۰ ملاک خوبیه) به شما کمک می کنه تا اون رو به عنوان چیزی که با موسسه شما در ارتباطه و یه جامعه فعال در دور و بر پستای خود بسازین ، شروع کنین. واسه پیگیری به کار گیری اونا می تونین از وسیله جستجو در اینستاگرام استفاده کنین.

خنده

نمایش دانش آموزان – از این که با دانشجویان خود در اینستاگرام پیروی کنین و درگیر نشید ، نترسین. مانند پستاشون ، وقتی مناسبه و وقتی خبر زیادی (مثلا شغل جدید یا جابجایی) اتفاق ، اعلام نظر کنین و اخبار خود رو با اونا به اشتراک بذارین.

با به کار گیری تصاویر جذاب واسه نشون دادن فارغ التحصیلان ، برگه ای از کتاب دانشگاه Loughborough رو بگیرین.

پرداخت شده

به عنوان یه پلت فرم چشمی ، بهترین راه واسه تبلیغات به کار گیری تصاویر یا فیلمه. با در نظر گرفتن گروه های سنی که بیشترین فعالیت اونا از ۱۸-۴۹ سالگی انجام می شه ، مخاطب واسه معلمی که برنامه های کارشناسی و کارشناسی پیشرفت حرفه ای رو ارائه میده مناسبه. واقعا ، ۶۰ people از مردم می گن که اجناس جدیدی رو روی این سکو کشف می کنن در حالی که ۷۵٪ بعد از بودن اقدام می کنن. با الهام از یه پست

قالبهایی که می تونین انتخاب کنین عبارتند از:

تبلیغات آگهی تصویر – قالب استاندارد آگهی ، اینا به صورت تصاویر واحد تو یه فید ظاهر می شن. این نوع از تبلیغات به دلیل تبلیغاتی که قابل کلیک کردن و جذابیت بیشتری دارن ، پیدا نمی شن.

تبلیغات داستان تصویر – مشابه تبلیغات خوراک اینا واسه تبلیغات استوری اینستاگرامه.

تبلیغات فید ویدیویی / تبلیغات داستان ویدیویی – این آگهیا فیلم به صورت خوراک و Stories هستن و باید واسه هرگونه دارایی ویدیویی با کیفیت بالا که ایجاد کردین استفاده شه.

آگهیای تبلیغاتی چرخ دستی – این فرمت به یه تبلیغ کننده اجازه میده تا یه سری تصاویر رو نشون بده (بیشترین حد ۱۰) که یه کاربر می تونه از راه اون بگردد و واسه نمایش تصاویر با کیفیت بالا عالیه.

تبلیغات داستان بوم – علاوه بر این جدید ، این تبلیغات همهجانبهه که به کاربران امکان میده تجربه VR رو بدست بیارن. یه روش عالی واسه ایجاد مشارکت ، اونا نیاز به یه موسسه واسه سرمایه گذاری در داراییای VR دارن.

سرمایه گذاری

مانند خیلی از سیستم عاملای اینستاگرام به شما امکان میده جنسیتای خاص ، گروه سنی ، چیزهای مورد علاقه ، جاها و چیزای دیگه ای به جز اینا رو هدف بذارین. این تضمین می کنه که تبلیغ شما دقیقاً کسائی رو که می خواین هدف بذارین. هم اینکه مخاطب سفارشی یا ظاهری بوجود میاره و از اطلاعات جمعیتی فیس بوک در تبلیغات استفاده می کنه. نکته اصلی که باید تو یه تبلیغات تبلیغاتی مورد به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین اینه که هدف خود رو بدونین – چیزی که سکو از قبل از هزینه کردن از شما درخواست می کنه. در نظر بگیرین که این کار واسه باخبر شدن از مارک ، رسیدن ، تبدیل یا ترافیک در اول هستش و تبلیغ شما شانس موفقیت بیشتری داره.

صرفه جویی در هزینه ، تبلیغات براساس چندین فاکتوره که واسه یه تبلیغ کننده معلوم نمی شه اما بر اساس یه مدل هزینه واسه هر کلیک و هزینه واسه هر ورداشته. بهترین راه واسه نظارت بر هزینه ها – مخصوصا در شروع وقتی که سیستم عامل رو آزمایش می کنین – تعیین یه برنامه تبلیغاتی ، روش تحویل و تنظیم یکمبلغ پیشنهادی که نمی تونه بودجه شما رو زیادتر از اندازه تحت فشار بذاره.

نکته – اینستاگرام طیف بزرگی از فیلترها و وسایل ویرایش رو ارائه میده که می تونه یه عکس رو برجسته کنه – حتی اونایی که ضعیف نیستن. شما حتی می تونین با تنظیم دیدگاه یا تغییر گرما و اشباع ، عکسای صاف رو زنده کنین.